donderdag 22 maart 2012

Stress?

Sinds de veranderingen op het werk is er in mijn hoofd ook wat veranderd. Merk gewoon dat ik niet lekker meer in mijn vel zit.Heb het gevoel dat op het werk de goede weer eens onder de kwade moeten lijden.Tegenwoordig moeten we ook op zo'n klein klote veegwagen rijden.Ik krijg er last van mijn rug van en als je er iets van zegt nemen ze het ter kennisgeving aan.Naar de bedrijfsarts of de bedrijfs therapeut lopen heeft ook weinig zin.Er wordt gewoon niet serieus naar je geluisterd.Ze doen net of ze er iets aan willen doen,maar puntje bij paaltje moet je er toch op rijden.De werkdruk ligt ook vele malen hoger bij ons.Het is dan ook niet zo gek dat ik pas een woede uitbarsting heb gehad op mijn werk.Ben toen naar huis gestuurd om bij te komen.Was totaal overstuur die middag.Men viel mij aan terwijl ik er niets aan kon doen.Ik had een gesprek tijdens mijn koffiepauze met mijn teamleider.De ploeg coördinator bij wie ik die dag zat is niets verteld en hij liep mij te zoeken.Toen hij mij door de gang zag lopen,viel hij tegen mij uit.Dat werd mij toen teveel.Zit weleens te kijken voor een andere baan.Alleen heb ik mijn leeftijd niet mee.Je bent al snel TE oud voor een werkgever.Zelfs op je 45ste.
Ik ben er nu bijna 28 jaar werkzaam en dan verander ik niet makkelijk van baan.Heb namelijk ook nergens een diploma voor.Oh mag niet liegen.Heb een veegdiploma.Mijn vrouw moet het soms ook ontgelden thuis.Kan om de stomste en kleinste dingen boos worden.Praten met een dokter erover wil ik ook niet.Misschien ben ik wel bang voor de gevolgen.Daarom probeer ik het van me af te schrijven.Ga wel een gesprek aanvragen met mijn leidinggevende.Kijken of hij me kan helpen.Het is toch iets wat op de werkvloer gebeurt.Anders ga ik natuurlijke produkten gebruiken om rustig te worden.

Hieronder staat de veegwagen (tennant) waar ik het over had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten